5è AMB EL PROJECTE DE “PULSERAS CANDELA”

El divendres 27 d’abril ens van acompanyar a l’escola 4 voluntàries de l’Associació de “Pulseras Candela”, que neix a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, per donar recolzament a la investigació del càncer infantil.

Aquestes voluntàries ens van explicar la història de l’associació i ens van fer un taller per aprendre a elaborar els braçalets. Una jornada que gaudim a l’escola i que parteix de la iniciativa d’una alumna, la Irune P., vinculada al projecte d’emprenedoria que s’està duent a terme aquest curs amb l’alumnat de 5è.

Tota una experiència per alumnes i mestres de l’escola, plena de valors i emotivitat!

El divendres dia 11 de maig, qui estigui interessat, podrà adquirir aquests braçalets per un donatiu de 3€ a la parada que les cooperatives dels nens i nenes de 5è de l’escola tindran a la Plaça del Mercat de Vilanova del Camí. Us hi esperem a tots i totes de les 9:00 a les 12:30. No podeu faltar!