Taller de ioga amb famílies! Tàndem Família – Escola

Les mares i els pares de l’alumnat de 1er realitzen tallers de ioga a l’escola.IMG_20170504_101937

Al llarg d’aquest mes de maig, a l’àrea d’Educació Física, s’han realitzat diferents tallers de Ioga amb família” amb els alumnes de primer de primària.  L’activitat amb les famílies està inclosa dins del Programa Tàndem Família-Escola recolzat per l’Ajuntament de Sabadell  que dóna suport a les iniciatives que reforcen la tasca educadora de les famílies.

IMG_20170504_105303

Mares, pares, nens i nenes han gaudit de dues sessions de ioga dirigides per la Verònica, que amb molta paciència i seguint el fil d’històries de llenyataires i ossets ens ha ajudat a aconseguir l’objectiu de compartir temps i espai amb aquelles persones que més estimem. Els massatges amb “trossets de núvols”, “túnels”… han estat de les activitats que més han agradat, i sobretot sobretot… que vinguin a l’escola els PAPAS I LES MAMAS!

20170522_134449-COLLAGEtandem3