Els i les alumnes de 3r A anem de visita al Mercat Central de Sabadell

El passat dijous, els i les alumnes de 3r A vam anar a visitar el Mercat Central de Sabadell. Allà ens esperava la Silvia que ens va eplicar una mica com es va crear el Mercat Central i les parades que allí podem trobar, com peixateries, carnisseries, herbolisteries, fruiteries i verduleries, xarcuteries, floristeries, etc. Després vam anar a veure la cuina del mercat i els magatzems on es guarden els aliments que es venen al mercat, i, finalment, vam fer una activitat sobre la piràmide dels aliments.

Després de la visita, vam anar a dinar a la Plaça Fidela Renom, en front de l’ajuntament de Sabadell, on vam poder gaudir del solet mentre jugavem al parc. S’ho vam passar molt bé!