Objectius. En procés

Objectius de Cultura Digital:

OBJECTIU 1 Incentivar la publicació del procés d’ensenyament aprenentatge a la web i a les xarxes socials, tant per part dels docents com de l’alumnat de CS, per millorar la comunicació amb les famílies.
ACTIVITATS 1. S’estableix un mínim de dos publicacions per trimestre i mestre/a i una persona del cicle s’encarrega de supervisar que s’està complint amb l’acord.
2. Es comença a controlar el número de visites de la web per comprovar si el número creix amb l’augment de les publicacions i se’n fa un registre trimestral.
3. L’alumnat de Cicle Superior farà publicacions a la web, establint un mínim de tres articles per classe durant el curs escolar (amb imatges i/o vídeos).
INDICADORS 1. Percentatge de docents que pengen informació a la web i a les xarxes socials. (al menys 2 articles per trimestre). CRITERI D’ASSOLIMENT 1. 70% de docents que facin almenys 2 publicacions per trimestre a la web o a les xarxes socials.
2. Número de visites a la web i a les xarxes socials. 2. 30% d’increment de visites a la web o a les xarxes socials de l’escola.
3. Articles elaborats i publicats pels alumnes de CS. 3. 3 articles per cada classe de CS durant el curs escolar (redactat i inserció d’imatge o vídeo).
TEMPORITZACIÓ Curs 2022-2023

OBJECTIU 3 Millorar l’acolliment digital dels alumnes i docents del centre (contrasenyes, recursos del centre, etc.) per la integració dels nouvinguts en la dinàmica del centre.
ACTIVITATS 1. Revisar i actualitzar els documents d’acollida digital dels docents nouvinguts.
2. Crear el “Classroom de claustre” amb diferents documents d’escola que inclogui el pla d’acollida.
3. Introduir les eines G Suite entre els infants i familiaritzar-se amb elles en diverses sessions d’aula.
4. Passar l’enquesta per valorar l’eficàcia de l’acolliment digital docent.
5. Passar enquesta al professorat nouvingut a meitat de la substitució per veure el grau de satisfacció.
INDICADORS 1. Percentatge de docents amb un grau de satisfacció elevat amb l’acolliment digital rebut (enquesta). CRITERI D’ASSOLIMENT 1. 80% de docents nouvinguts amb un grau de satisfacció alt.
2. Percentatge d’alumnes de cicle mitjà i superior que de manera autònoma entren a l’EVA, i a les eines G Suite. (prova a mitjans i final de curs, la mestra s’ho apunta a la llibreta i queda enregistrat) 2. 70% d’alumnat que treballa autònomament.
TEMPORITZACIÓ Curs 2022-2023

OBJECTIU 4 Definir un protocol de seguretat per la protecció de dades del centre per millorar l’organització i protegir els documents sensibles.
ACTIVITATS 1. Elaboració del document de protocol de seguretat intern.
2. Difusió del contingut del document de protocol a la resta de membres del claustre.
3. Seguiment i manteniment del compliment del protocol per part del claustre.
INDICADORS Percentatge de docents informats del protocol de seguretat i protecció de dades. CRITERI D’ASSOLIMENT 60% dels docents coneixen el nou protocol de seguretat i protecció de dades.
TEMPORITZACIÓ Curs 2022-2024

Objectius d’Estratègia:

OBJECTIU 2 Continuar amb la formació d’alfabetització digital amb les famílies per reduir la bretxa digital existent actualment.
ACTIVITATS Creació d’un curs de formació d’alfabetització digital per a les famílies per part de l’educadora social per tal de millorar la competència digital de les famílies i, a la vegada, incentivar la participació de les famílies en activitats de l’escola.
INDICADORS 1. Número de famílies que participen a la formació. CRITERI D’ASSOLIMENT 1. Mínim de 5 famílies participen a la formació.
TEMPORITZACIÓ Curs 2022-2023
OBJECTIU 5 Conscienciar els membres de la comunitat educativa sobre els riscos i els avantatges de fer ús de les TAC per tal de protegir tant a les persones com la informació.
ACTIVITATS
1. Avaluació inicial i final als diversos agents de la comunitat educativa per saber els coneixements que tenen sobre seguretat cibernètica.
2. Buscar un agent extern especialitzat en seguretat cibernètica per realitzar un taller a l’alumnat a partir de cicle mitjà.
3. Utilitzar imatges, vídeos, càmera, aplicacions de manera segura respectant el protocol de seguretat del ús de las TAC.
INDICADORS
1. Percentatge de millora respecte als coneixements relacionats amb la seguretat digital dels diferents membres de la comunitat educativa.
CRITERI D’ASSOLIMENT
1. 70% de docents millora el seu coneixement relacionat amb seguretat digital.
2. 65% de l’alumnat millora el seu coneixement relacionat amb la seguretat digital..