LA PSICOMOTRICITAT A INFANTIL

Els nens i nenes d’infantil, en concret d’I4, durant el tercer trimestre han fet circuits, jocs tradicionals i cooperatius i la tècnica d’Aucouturier per estimular i desenvolupar la seva psicomotricitat. Se’ls hi ha proporcionat diferents recursos i materials per poder fer circuits divertits i originals per treballar l’equilibri i la lateralitat. Durant la realització dels jocs, els infants han treballat en equip i han après a respectar les normes del joc. S’ho han passat molt bé!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>