MiniOlimpiada Escolar d’Atletisme

Aquesta setmana, els alumnes de 3r de Primària han participat en una jornada d’atletisme compartida amb altres escoles de Sabadell. Durant el matí, han pogut gaudir de diferents proves esportives, com ara curses de velocitat, salts i llançaments, posant en pràctica les seves habilitats físiques i l’esperit esportiu.

A més de fer activitat física, aquesta trobada ha estat una gran oportunitat per conèixer nous companys i companyes, treballar valors com el respecte, l’esforç i la cooperació, i gaudir d’una experiència enriquidora fora de l’aula.

Ha estat una jornada molt divertida i plena d’emocions que els alumnes recordaran amb il·lusió. Felicitats a tots i totes per la seva participació i actitud exemplar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>