Jornada Solidària Intercentres

El passat 22 de març els alumnes de l’Aula2 vam anar a Flix a la Jornada Solidària Intercentres. Els diners recollits van anar a favor de l’Agència de l’ONU per als refugiats. Allí vam compartir estones de joc amb els alumnes de l’Escola Enric Grau Fontseré de Flix.

A més a més, dos dels nostres alumnes de l’Aula5 de l’escola van fer de monitors/es i van dirigir les acivitats. Moltes gràcies per convidar-nos, ens ho vam passar genial!

Quart programa de ràdio

El dijous 21 de març a les 13.20h s’ha emès el quart programa que hem gravat a l’escola amb la Cadena Ser de Móra d’Ebre. Aquesta vegada ens acompanya l’Elisardo, company de l’Aula 6, i la Irati, fisioterapeuta i terapeuta Snoezelen de l’escola, presentant la nova aula multisensorial que tenim al centre: l’EMOCIONARI.

Pintura amb compromís social

L’artista Pep Herrera @pep_walls va venir a l’escola per proposar-nos participar en el seu projecte “Pintura amb compromís social”. Tots els alumnes del centre vam participar en l’elaboració del disseny i vam pintar el mur principal del Jeroni conjuntament. Els elements que s’han plasmat al mural estan relacionats amb el nostre entorn. Gràcies Pep per aquesta experiència!

Sortida a la natura AUBE

L’entitat ambiental l’AUBE ens ha convidat a un grup de l’escola a fer una sortida a la natura. Hem passejat entre camps florits de presseguers, hem sentit sorolls de natura, hem olorat les flors i també hem fet una activitat mitjançant el sentit del gust. Gràcies AUBE per l’activitat.

8M

Volem que es compleixin els nostres drets.

Volem poder prendre les nostres decisions respecte a la nostra vida.

Volem poder participar en tots els àmbits de la societat.

Volem participar en igualtat de condicions i gaudir dels nostres drets a l’educació, la salut, el treball i dels drets sexuals.

Volem sense barreres, volem lliures!!!

Dia Internacional del Càncer Infantil

El 15 de febrer és el Dia Internacional del Càncer Infantil. Nosaltres ho vam celebrar fent una xocolatada solidària per impulsar la investigació contra el càncer i vam recaptar un total de 124€! Gràcies a tothom per la vostra solidaritat! Continuem lluitant!

Tercer programa de ràdio

El dijous 29 de febrer a les 13.20h (freqüència 87.4 FM) s’ha emès el tercer programa gravat a la cadena Ser de Móra d’Ebre. I aquesta vegada també ens ha acompanyat el Marcel, company de l’Aula4. En aquest programa us expliquem el projecte que duem a l’escola “Un jardí ple de colors” i moltes coses més! No us ho perdeu!

Espai de joc

El pati de l’escola és un espai de joc i relacions essencials per a l’alumnat.

Anelladors d’ocells

Ahir els alumnes de l’Aula 2 van realitzar diferents activitats a la Reserva Natural de Sebes. Gràcies al projecte NaturEscola del CdA de Flix, hem tingut la sort de ser anelladors d’ocells per un dia.
Juntament amb els alumnes de 4t de primària de l’escola Enric Grau Fontseré de Flix, hem anellat ocells, hem observat les diferents variants d’ocells de la zona i construït caixes niu.
També hem comptat amb dues alumnes de la nostra escola de l’Aula 5, la Bali i la Hayat, que han fet de monitores, dinamitzant i dirigint les activitats. Moltes gràcies al CdA i a l’escola de Flix per aquest dia tan complet!

Safates d’estimulació sensorial

Les safates d’estimulació sensorial són un recurs molt atractiu per treballar amb els alumnes de l’Aula 1. Aquestes ens serveixen per estimular els sentits i el llenguatge, per desenvolupar el raonament lògic-matemàtic, per afavorir la coordinació oculomanual i l’atenció, i a la vegada, ens faciliten l’autoregulació de la conducta.

Carnaval 2024

Carnaval, Carnavaaaaal… 🎶 Que bé ens ho hem passat!!!! 🎊🎭🪅