Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

Fa uns anys l’escola va posar en marxa un projecte per treballar en línia amb els alumnes de cicle superior a través de la plataforma de Moodle, i actualment hem implementat aquest any el servei de Google Classroom per al grup de grans a l’escola.

Hem assignat un usuari i un correu a cada alumne per a familiaritzar-se amb els entorns digitals i potenciar el treball cooperatiu com un recurs complementari a la feina presencial de l’escola. També ens dona l’opció de treballar cooperativament en línia, i avançar en la seguretat i bons hàbits digitals.

Des de la irrupció de la pandèmia del Covid-19 el centre ha implementat aquesta metodologia a totes les etapes educatives per tal de fomentar una comunicació més directa amb les famílies i assegurar la continuïtat dels aprenentatges.