Projecte Educatiu
0. PRÒLEG I PRESENTACIÓ (17/02/2015)
1. CONTEXT (17/02/2015)
Context social i context local.
2. IDENTITAT I CARÀCTER PROPI (17/02/2015)
Principis rectors (LEC) i caràcter propi del centre.
3. CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE (17/02/2015)
Història del centre. Missió (allò que hem de fer). Visió (com ho fem) .
4. PLANTEJAMENTS EDUCATIUS (17/02/2015)
Principis pedagògics que inspiren la nostra acció educativa. Rols docents. Rols dels alumnes. Projecte lingüístic.
PROPÒSIT EDUCATIU DE L’ESCOLA (06/02/2018)
Valors i justificació d’un canvi educatiu per al segle XXI. Els quatre pilars de l’educació al nostre centre.
VISIÓ DE L’ESCOLA (05/02/2019)
Consens de la comunitat educativa sobre com ha de ser el nostre centre educatiu en un futur determinat.
5. EL CURRÍCULUM
-
5.1. Criteris d’organització pedagògica.
-
5.2. Projecte curricular i metodologia:
El treball per racons (26/06/2014)
Concreció del treball per racons durant el curs 2014/15 (claustre juny 2015)
La llum, un recurs a l’aula (22/05/2018)Els projectes dels alumnes (09/02/2016)
Acords i orientacions al voltant de les llengües i la gramàtica (27/06/2019)
-
5.3. L’avaluació i promoció.
Les funcions de l’avaluació i la seva funció amb els aprenentatges (27/06/2019)
-
5.4. Pla TAC
- 5.5. Projecte Lingüístic de Centre (11/04/2019)
6. L’ORGANITZACIÓ
L’escola d’Hortsavinyà de l’A a la Z (14/10/2014) revisió de 30/08/2015
7. LA INCLUSIÓ
8. LA CONVIVÈNCIA
Carta de compromís educatiu (14/10/2014)
Conflictes i l’assertivitat (06/02/2018)
9. L’ORIENTACIÓ I TUTORIA
10. MARC DE PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A LA VIDA ESCOLAR (06/02/2018)
11. AVALUACIÓ DEL CENTRE
EN21: Informe de la situació de l’escola respecte al canvi educatiu. (04/02/2019)
12. LA PROJECCIÓ EXTERNA I L’ATENCIÓ A L’USUARI
13. NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL CENTRE (06/06/2016)