Preinscripció curs 2015/16

Dimarts 10 de març comença la preinscripció fins el 17.
Les hores que us podem atendre millor són:
Dimarts: 12.30 a 15h.
Dimecres: 14 a 15h.
Dijous: 12.30 a 14h.
Dilluns: 14 a 15h.
Dimarts: 12.30 a 14h.
Us recomanem omplir abans l’imprès de sol·licitud

a) Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet), en tots els casos, cal presentar al centre demanat en primer lloc l’original i una fotocòpia dels documents següents:

• Llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació). Si l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
  • DNI del sol·licitant; si aquesta persona és estrangera, targeta de residència on consta el NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne si se’n té.
  • Targeta sanitària individual (TSI ), si se’n té.
  • Si al DNI no posa una adreça del domicili dins del Parc Natural i municipi de Tordera, cal un certificat d’empadronament.

De manera extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que es pugui aportar.

b) Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.