La Vella Quaresma ha arribat a l’escola!

vella2

La Vella Quaresma ha arribat a l’escola per fer fora al rei Carnestoltes!  I és que durant els dies de carnaval el rei carnestoltes i la vella Quaresma mantenen una lluita. La vella Quaresma acaba guanyant, i s’abandonen les lleis del rei Carnestoltes: els banquets, la festa boja i el desordre donen pas al dejuni, a l’ordre i a la calma. Segons la tradició, els menjars abundants es canvien per un règim de sopes amb oli, verdura i aigua. Només els diumenges es podia menjar peix. Per això, la vella Quaresma porta sempre un tros de bacallà!

1. Marta

Divendres passat ja vam treure la primera cama! Ara la Vella Quaresma en té sis! I recordo que durant aquesta setmana, la Vella Quaresma ens va dir que hem de ser bons companys i companyes!

2. Sara

La setmana pasada va arribar la vella quaresma, i li vam treure una cama. tambe vam llegir una carta que ens va enviar i a la carta posava que haviem de ser bons companys i companyes.