Preinscripció curs 2020-21

Zona d’influència de l’escola.

L’escola atén els nens i nenes que viuen dins del Parc Natural del Montnegre al terme municipal de Tordera. És una condició indispensable per accedir a una plaça.

Si teniu dubtes, trobareu un mapa penjat al suro informatiu de l’entrada.

Vacants.

Oferta de places

Calendari de preinscripció.

La presentació de sol·licituds es pot fer de forma electrònica a la web de la Generalitat de Catalunya o en paper a l’escola.

El calendari de presentació de sol·licituds és del 13 al 22 d’abril.

Documentació que cal aportar

Hi ha una documentació general que haurà d’aportar tothom i una part que només cal aportar si voleu que es tinguin en compte criteris de prioritat.

Documentació

El resguard de la sol·licitud s’ha d’enviar per correu electrònic, en tots els casos, acompanyat dels documents escanejats o fotografiats següents:

Si teniu cap dubte sobre la documentació que cal presentar ens podeu enviar un correu electrònic.

Enguany es prioritza que la preinscripció sigui telemàtica.   En cas de no poder-la fer així podeu demanar hora enviant un correu electrònic a l’escola :  a8059093@xtec.cat