La festa de por…

El dissabte dia 21 de setembre la Judit (la meva germana) va fer la festa dels 15.

El meu pare i jo vam preparar un circuit de por en el que la Judit i les seves amigues havien de pujar des del barri de casa fins a la casa a les 21:30.

Jo estava amagat una mica més endavant del barri, llavors quan les vaig veure pujar, vaig moure unes branques i vaig fer el soroll d’un porc senglar. Llavors es van posar a córrer i a cridar i després  em vaig aixecar per  moure un arbre per que s’espantessin més.

Tot seguit, el meu pare va moure també un arbre i va arrencar a córrer cap a amunt per amagar-se.

Vaig anar a darrera d’elles per poder arribar a una dreçera i em vaig amagar més endavant.

El meu pare, quan li van passar les nenes per davant, va sortir de l’amagatall i les va espantar. Llavors, van córrer per davant meu i jo vaig tirar una pedra a un ferro i va sonar molt.

Amb això es va acabar tot el circuit.

font: 123RF

1. Judiiit!!!

Si si!! I tant!! Quina por que vàrem passar!!! Aquesta te la tornaré Lluc pots pugar-hi de peus!! jijijijijiji!!! Seguiu així escoletaa que moleu molt!!! Petonets!! <3 :*

Judit Fusalba!!!! 😛

2. Judiiit!!!

Jajajaja!!! Ara que dius això de que no ets poruc m’enrrecordu un rodolir que vam fer a l’escola quan jo era petita i que tothom n’havia de fer un i jo vaig posar: En Lluc no és gens poruc. I vaig dibuixar-hi un lleó. Jajaja!! Quins records que deixa aquesta escola!!! Aprofita-la tete perquè és única!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *