Èxits de la Música Clàsica a Hortsavinyà

Els alumnes de CM i CS hem estat escoltant i veient vídeos de les peces de música clàssica que més agraden a les famílies. Hem vist fotografies dels seus compositors i hem aprés els seus noms.

Han estat 9 fragments de 8 obres diferents i hem votat entre tots quines són les que més ens agraden. La màxima puntuació possible era 40 punts (8 alumnes X 5 punts).

I aquí teniu la nostra particular “Llista d’èxits de la Música Clàssica” amb les seves puntuacions:

exitsclasicaPodeu escoltar de fons totes aquestes obres mentre feu feina per casa:

Deixeu-nos algun comentari per fer-nos saber si esteu o no d’acord amb les nostres preferències. Animeu-vos!