Els alumnes de cicle mitja i superior de l’escola d’hortsavinya es veuen obligats a caminar

El dia 16 de Febrer del 2016 els alumnes de cicle mitjá i superior de  l’escola d’Hortsavinyà van anar a veure l’obra de teatre Adéu Bienvenida. De tornada es va cremar l’embrague de l’autobús i van votar esperar un autobús o anar caminant i van voler anar caminant. Van fer un descans a casa d’un dels alumnes que es diu Joan. Quan  estavan arribant el mestre va preguntar – Voleu que arribem i impresionem els pares? – Tots van respondre que sí el tutor va dír una sardina tots els nens el van repetir fins arribar a l’escola “una sardina, dos sardinas, tres sardinas y un gato se apostaron la manera de meterse en un zapato achichichiuaua auauauachichi que lo repita el señorito/a …”  En tot el dia van caminar 5 o 6km.

Aquests nens i nenes són els alumnes de cícle mitja i superior caminant