El prat d’Hortsavinyà

A la dreta hi ha un bosc ple d’alzines. Al davant hi ha un aparcament que té uns arbustos molt grans. A l’esquerra està l’església i també l’escola.
Hi ha un prat que està ple de flors de color groc i blanc. On sovint fa sol. Els plataners envolten el prat. N’hi ha 15 o16 i al davant meu hi ha un camí. I n’hi ha 8 o 9 taules de pedra al davant i al darrera, a les quals hi caben vuit persones. El prat olora una mica a herba. Fa una mica de fred, hi ha tres fonts al costat del les taules, el prat mesura mitja hectàrea.
L’església té un cementiri molt petit i les escales tenen forma de cargol. La campana és molt gran i toca cada quart d’hora. L’escola és com un mòdul, recobert de fusta i per dins de ferro.

4t.