Visita al CAP de Tordera

Ahir amb els nens d’EI i CI vam anar de visita al CAP de Tordera. Allí ens van atendre la Mònica i l’Anna, les quals ens van ensenyar com és el centre de salut per dins i ens van explicar tot el que fan els metges, infermers, odontòlegs i administratius per poder brindar-nos a tots els ciutadans la millor atenció sanitària.

Moltíssimes gràcies Anna i Mònica!! Tan de bó totes les escoles tinguin l’oportunitat que hem tingut nosaltres de conèixer-vos!!

Us deixem unes imatges de com va ser la visita.

VISITA CAP TORDERA

1. Retroenllaç: L’ escola d’ Hortsavinyà al CAP Tordera | Blog de l'EAP Tordera