Una setmana ben plena d’activitats

Sembla que la primavera ens ve carregada de feina. Us deixem les fotografies d’una setmana plena d’activitats:
– Fotos del “Viu el Parc” (d’acord això va ser l’anterior).
– Dilluns, els alumnes de primària vam fer una sortida amb dos agents rurals que ens van ensenyar com són les petjades d’alguns animals, a no introduir espècies invasores i a utilitzar els prismàtics.
– Dimecres, educació infantil i cicle inicial van fer una sortida a un espectacle de dansa i desprès a aprendre a ser bombers.
– Divendres els més grans vam veure un espectacle en llengua anglesa, vam fer una visita a correus i finalment vam anara a buscar llibres a la biblioteca.
– Al mateix temps educació infantil i cicle inicial posaven cartellets a les plantes que tenim a l’hort i al voltant de l’escola i feien una gimcana de plantes aromàtiques pel bosc.
A continuació teniu les fotografies.

1. Lurdes

Caram, nois, quina setmana més plena d’activitats: l’hort ben ufanós i etiquetat, forestals, teatres, visites a la biblioteca, correus….i els bombers!!! Sabeu que jo, quan era petita, volia ser “bombera”???
    Quan pugui pujar m’heu d’explicar una pila de coses!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *