L’alegria

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres quatre de Maig vam anar a escampar les pedres pintades de l’alegria pel camí de l’Erola. Ens va acompanyar la mare d’en Nel, Elsa i Lucia, i ens va alegrar molt.

També vam estar molt alegres quan vam rebre la visita de la mare de la Ingrid, per explicar-nos quines són les seves alegries, (ens va emocionar…!)

Abans havíem explicat contes, compartit el què ens fa sentir alegres, què notem en el nostre cos quan sentim aquesta emoció…

Que el treball de l’alegria fos la última activitat que fes la Mònica a l’escola, a mi em va alegrar molt!! Tant de bo pugui sentir alegria a totes les escoles on vagi…Molta sort Mònica!!