Hort i Carnestoltes

Avui hem dedicat la primera part del matí a plantar i desprès hem fet una xocolatada i també una mica de festa i xerinola amb les disfresses.  Cançons, passi de disfresses amb diplomes…Llàstima que només tenim fotografies de la primera part ja que la bateria no ha aguantat dos dies seguits 🙁 Si ens feu arribar més fotografies les podrem afegir.

L’estona que hem dedicat a l’hort hem arreglat les faves que ja tenim plantades i desprès hem llaurat amb el moto-cultor de la Florentina i hem plantat enciams, raves i alls.

Al mateix temps a dins de l’escola hem anat fent planter de raves i carbassons. I fins i tot hem tingut temps per plantar floretes a tot el voltant  de l’escola.

La setmana vinent farem el tancat i esperarem l’esclat de la primavera amb l’esperança de  que no se’ns glacin els enciams.

Us deixem les fotografies de la primera part del matí.

Gràcies a tothom!!