Hansel and Gretel i DraculAAAA

Ahir, gràcies a la bona predisposició de l’escola Brianxa que ens ha deixat afegir-nos a la seva activitat; vam poder gaudir de dues obres de teatre de la mà de la companyia de teatre La Maquineta. Aquí us deixem un petit vídeo de “Hansel and Gretel”, l’obra que vam veure amb Educació Infantil i Cicle Inicial.

Mentrestant el alummnes de cicle mitjà i superior hem estat prenent mides a la plaça de la sardana. Sabeu que és un triangle rectangle? i que fa aproximàdament 530m. de perímetre? Desprès hem esmorçat a l’escola Brianxa amb els nostres companys i companyes i hem vist l’obra de teatre Dràcula.
Us deixem unes fotografies.

Sortida al Teatre