1. Lluc Fusalba

Hola! sòc en Lluc!
    Pero que grans que us heu fet per aquí!!! Heu crescut molt desde que us vaig veure!
    Algun dia d’aquests, espero que sigui aviat, ja hem passarè per allà, tot i que ara estic una mica atabalat amb l’institut. Ja m’han dit que vàreu veure aquella nota que vam deixar la Judit i jo a sota la porta de l’escola jajajaja.
    Bé, em despedeixo que he d’estudiar una mica. Espero que us ho passeu d’alló millor allà dalt.
    Un petó per tots vosaltres!!!

Pd: Espero que no hi trobeu ninguna falta.

2. Amadeu Sanchez Autor de l'article

Bones Lluc,
    Gràcies pels teus comentaris demà el hi diré que els has fet a veure si algú més s’anima a escriure.
    Efectivament, sense faltes, però segur que podríem canviar alguna cosa jjjj. Ja saps com som els mestres de pesats.
    Sí, vam trobar la nota. Desitgem que et vagi molt bé amb les avaluacions de final de trimestre i que et trobis a gust amb els teus noms companys i professors.
    Una abraçada molt gran i records a la família.
    Ja saps que l’escola és oberta per quan vulguis fer-nos una visita.
    Carlos