Nom de l'autor: admin

Ruta amb el cau

El dia 24 de març 2016 vaig anar de ruta amb el cau de Calella de les deu ermites. Vam anar de ruta amb l’agrupament dels “rangers” de Calella. La ruta va començar a Santa Coloma de Farnes però abans d’arribar a Santa Coloma vam agafar el tren que sortia de Calella  fins a Santa […]

Ruta amb el cau Llegeix més »

Els alumnes de cicle mitja i superior de l’escola d’hortsavinya es veuen obligats a caminar

El dia 16 de Febrer del 2016 els alumnes de cicle mitjá i superior de  l’escola d’Hortsavinyà van anar a veure l’obra de teatre Adéu Bienvenida. De tornada es va cremar l’embrague de l’autobús i van votar esperar un autobús o anar caminant i van voler anar caminant. Van fer un descans a casa d’un

Els alumnes de cicle mitja i superior de l’escola d’hortsavinya es veuen obligats a caminar Llegeix més »

El últim dia d’escola

El últim dia vam fer el music day i el english. Ho vam fer tota la escola. Vam fer una gimcana i una cerca d’Ous de pasqua i a  més d’això un concert. Ens ho vam passar molt bè. Van cantar nens pares i van explicar instruments. A la gimcana vam fer molts jocs. van

El últim dia d’escola Llegeix més »

English-Music day

El divendres 18 de març a lescola d’Hortsavinyà vam fer una festa on hi havia activitats i jocs… Ens ho vam passar molt bé. A  part de les activitats es va fer un consert, un pícnic i jo vaig fer una escórsió amb els nens, mès tard vam pujar a un esènari i vam jugar

English-Music day Llegeix més »

sushi

Un die feia sushi i maquis quan vam acabar navem a menjar i no teníem Salsa de Soja era en casa e vam enviar al Jordi, va preguntar, lla sense gluten i el xines diu sense sal no sense gluten sense sal no sense gluten el Jordi envia una Foto a la meva mare diu

sushi Llegeix més »

Patinant per Barcelona

A Setmana Santa vam anar a Barcelona per trobar uns amics anglesos de Brighton que havien anat de vacances. Primer vam anar a una cafeteria que es deia Alsur enmig del barri de la Ribera, més tard vam estar per el centre gótic. Una mica després vam anar a la placa MACBA i vam estar

Patinant per Barcelona Llegeix més »

unes vacances a tenerife

El dia 24 de marc del 2016 m’en vaig anar a tenerife 3 dies al hotel maritim los Realejos un hotel d’alemanys jubilats amb bufet lliure tots els dies. I hi vaig anar amb la meva cosina i els meus avis de part de mare. I vaig conèixer una nena que el seu nom ès

unes vacances a tenerife Llegeix més »

La volta ciclista

La mare i jo, vam anar des de  Tordera fins a Blanes, amb bici. El que no em va agradar va ser, que com que no podíem fer la rotonda de l’autopista, vam haver de fer una volta molt més llarga i el camí       de sorra.  Peró al final, recompensa…Vam dinar al

La volta ciclista Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut