Mesurant la natura
Quants elements que tenim al nostre entorn per poder aprofitar-nos-en i aprendre!! Aquí us deixem unes fotos de com treballem llenguatge matemàtic amb els més petits. Mesurant la natura
Mesurant la natura Llegeix més »
Quants elements que tenim al nostre entorn per poder aprofitar-nos-en i aprendre!! Aquí us deixem unes fotos de com treballem llenguatge matemàtic amb els més petits. Mesurant la natura
Mesurant la natura Llegeix més »
Ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’escola. Aquí us deixem unes fotos de la preparació i la celebració d’aquesta jornada tan especial. Va haver-hi de tot! Cançons, poemes i contes…. molts contes! Sant Jordi
Aquí us deixem noves imatges dels millors moments de la I jornada de música que vam fer a l’escola.
I jornada de música Llegeix més »
Nos hemos reunido para hablar de la excursión del 24/03/2014: Ventajas de nuestra escuela: – Podemos ver águilas, hay muchos árboles y está en la naturaleza – Como es una escuela pequeña podemos estar juntos en una mesa – Estamos más tranquilos porque no hay tantos niños – Por la tarde no vamos a la
VENTAJAS DE CADA ESCUELA Llegeix més »
La meva cosina, tieta , Xavi , Zoe i jo vam marxar de Verdú a les 20,00h. Vam arribar a les 21,00 h. a Barcelona. Desprès vam pujar al pis del pare del Xavi, i de seguida vam començar a sopar: pastís de peix, potes de cranc… Més tard, començàrem a obrir els meus regals.
El meu germà , la meva mare i jo aquest Nadal vam anar a Tenerife i vam llogar un cotxe que era un Fiat 500. Un dia vam anar al Teide eren entre les 11 o les 12 i vam demanar un permís per pujar a dalt de tot perquè al telefèric no et puja
El millor del Nadal Llegeix més »
La nit del cap d’any per la tarda tota la meva família i jo anàrem a casa del meu avi a les 9:00 en punt. Començàrem a sopar i després a les 12:00 vam menjar raïm i vaig anar a casa del meu cosí a dormir. Quan vam arribar vam veure la tele i després
El millor de Nadal Llegeix més »
Les campanades El meu pare, la meva germana, en Kiku, en Joan, en Guerau i jo el 31 de desembre vàrem quedar per anar al campanar d’Hortsavinyà per les campanades. Un cop allà, ens vam esperar fins que a les dotze i tres el meu pare es va adonar que no tocava la campana, conque no anava ell va
El millor per a mi d’aquest Nadal. Llegeix més »
El dia 20 me’n vaig anar a Suïssa amb la meva germana, la meva mare, el meu pare i jo. Ens vam parar a mig camí en un hotel que es diu Campanille. Vam sopar a un bufet lliure. Desprès de veure tot el que hi havia vaig triar pa amb mantega salada, amanida,
Els nens de 1r a 6è estem jugant a Lego. Normalment a l’hora del pati o quan esmorzem. Thundercats, Tigre salvaje, serpiente i jo estem construint: una fàbrica de peces de Lego vermelles, un petrolier, una nau i un camió de transport. No mirem instruccions. Jo he fet el camió i puc transportar tot tipus
La nostra fàbrica de lego Llegeix més »