Nom de l'autor: admin

Sant Jordi

Ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’escola. Aquí us deixem unes fotos de la preparació i la celebració d’aquesta jornada tan especial. Va haver-hi de tot! Cançons, poemes i contes…. molts contes! Sant Jordi

Sant Jordi Llegeix més »

VENTAJAS DE CADA ESCUELA

Nos hemos reunido para hablar de la excursión del 24/03/2014: Ventajas de nuestra escuela: – Podemos ver águilas, hay muchos árboles y está en la naturaleza – Como es una escuela pequeña podemos estar juntos en una mesa – Estamos más tranquilos porque no hay tantos niños – Por la tarde no vamos a la

VENTAJAS DE CADA ESCUELA Llegeix més »

Sopar de Nadal

La meva cosina, tieta , Xavi ,  Zoe i jo vam marxar de Verdú a les 20,00h. Vam arribar a les 21,00 h. a  Barcelona. Desprès vam pujar al pis del pare del Xavi,  i de seguida vam començar a sopar: pastís de peix, potes de cranc… Més tard, començàrem a obrir  els meus regals.

Sopar de Nadal Llegeix més »

El millor del Nadal

El meu germà , la meva mare i jo aquest Nadal vam anar a Tenerife i vam llogar un cotxe que era un Fiat 500. Un dia vam anar al Teide eren entre les 11 o les 12 i vam demanar un permís per pujar a dalt de tot perquè al telefèric no et puja

El millor del Nadal Llegeix més »

El millor de Nadal

La nit del cap d’any per la tarda tota la meva família i jo anàrem a casa del meu avi a les 9:00 en punt. Començàrem a sopar i després a les 12:00 vam menjar raïm i vaig anar a casa del meu cosí a dormir. Quan vam arribar vam veure la tele i després

El millor de Nadal Llegeix més »

Una nit d’hotel

El dia 20 me’n vaig anar a Suïssa amb la meva germana, la meva mare, el meu pare i jo. Ens vam parar a mig camí en un hotel que es diu Campanille.   Vam sopar a un bufet lliure. Desprès de veure tot el que hi havia vaig triar pa amb mantega salada, amanida,

Una nit d’hotel Llegeix més »

La nostra fàbrica de lego

Els nens de 1r a 6è estem jugant a Lego. Normalment a l’hora del pati o quan esmorzem. Thundercats, Tigre salvaje, serpiente i jo estem construint: una fàbrica de peces de Lego vermelles, un petrolier, una nau i un camió de transport. No mirem instruccions. Jo he fet el camió i puc transportar tot tipus

La nostra fàbrica de lego Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut