PISCINA MUNICIPAL

Durant aquest tercer trimestre els alumnes de primer hem estat fent piscina tots els dimecres. Ha estat una experiència molt engrescadora, per alguns ha estat una nova vivència i tot un repte. S’han superat a ells mateixos i han descobert el medi aquàtic i les seves possibilitats. Durant totes les sessions sempre han estat guiats per monitors especialitzats als diferents nivells, així com pels mestres de l’escola, la TIS i el vetllador.

La piscina, a més de ser una activitat esportiva i lúdica, ens ha ajudat a consolidar objectius relacionats amb l’autonomia i els hàbits d’higiene. Els ha fet grans i responsables de tot allò que portaven a la bosseta.

Agraïm la col·laboració de les famílies, que ens han ajudat a portar a terme les tasques dins de les instal·lacions.