Treballem Gaudí

Les alumnes i els alumnes de 5è van gaudir d’una sortida virtual a Barcelona per apropar-nos a les obres de Gaudí:  la Casa Batlló, la Sagrada Família, el Parc Güell i la Pedrera.  Realment, ha estat tota una experiència!
A continuació trobareu els enllaços clicant damunt… Llegeix més»

Jocs populars a Cicle Mitjà

L’alumnat dels grups de 3r, 4t A i 4t B treballen aquest trimestre la unitat “Jocs populars i tradicionals” a l’assignatura d’Educació Física. Una unitat molt especial perquè ens transporta als jocs dels nostres avantpassats i perquè encara que passin els anys, aquests jocs jugats… Llegeix més»

Sant Jordi

Els nens i nenes d’infantil van fer una sortida al bosc per a buscar pals per poder fer la rosa de Sant Jordi. Han fet amb molta estima la rosa, el punt de llibre i el drac. Esperem que us hagi agradat, ells van gaudir… Llegeix més»

Treball de recerca Esteve Xapellí

L’estudiant Esteve Xapellí que estudia segon de batxillerat al Coll i Rodés, ha fet el seu treball de recerca de “l’Estudi de les energies renovables per a l’estalvi energètic en un equipament escolar”, basant-se en l’escola Esteve Carles.
Els professors li van posar un 9 de… Llegeix més»

Sigues tu i Club de lectura

Aquest mes a 4t hem realitzat dues activitats molt xules: formació Sigues tu de Dipsalut, a càrrec d’Adriana i Club de lectura a càrrec de Jordi Fornaguera, president de l’AMPA.

Sigues tu de Dipsalut és una activitat basada en dinàmiques de grup per treballar l’empatia, les… Llegeix més»