SETMANA CULTURAL del 19 al 23 d’abril 2021

Una educació emocional és imprescindible pel desenvolupament integral dels infants i joves. Cal tenir-la present en el dia a dia, potenciant models i valors que treballin els estereotips i rols de gènere, els sabers i les aportacions de les dones, les violències, l’educació emocional i afectiva sexual, així com la diversitat de l’alumnat.

Juntament amb la diada de Sant Jordi, plena de princeses, dracs, cavallers valents i … Per què no? Una princesa valenta, un príncep al que li regalen una rosa? O bé un pobre drac vegetarià que li agradaria compartir el seu àpat?

Al llarg de la setmana realitzarem un seguit d’activitats d’educació emocional, perquè es mereix una setmana que l’ompli de reconeixement.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>