TREBALLAR POT SER DIVERTIT!!

Fa pocs dies que hem començat el nou curs. Com a logopeda m’agrada buscar estratègies i activitats per treballar amb els alumnes d’una forma lúdica per tal d’assolir més fàcilment els objectius proposats. També és una manera de començar a crear lligams amb els alumnes, especialment si aquest és el seu primer curs a l’escola… Tots plegats ens hem de conèixer!

L’activitat que vaig preparar per treballar a l’aula dels Blauets va ser amb la taula de llum. És una eina que agrada i crea cert “misteri” quan, de sobte, canvia de color.

Els objectius que vaig valorar en aquesta primera activitat grupal van ser:

• Mostrar-se receptiu davant els estímus visuals, amb els canvis de color.
  • Comprendre frases simples, com seu, dona’m, agafa…
  • Descobrir la necessitat de comunicar-se, observar si l’alumne té interés per comunicar-se, de tenir en compte a l’adult quan vol alguna cosa.

• Produir sons vocàlics, tot resseguint les lletres amb el dit intentem dir el so de la vocal.

Per ells va ser una estona de joc, crec que s’ho van passar d’alló més bé, no creieu?