HOLA!

Aquest curs comencem a treballar amb un projecte anomenat HOLA que representa el retorn a l’escola i a l’aula després de les vacances. Anem deixant a poc a poc tot el que ens ha acompanyat durant l’estiu i ens retrobem amb els companys i mestres que ens guiaran al llarg de tot l’any.

Amb el projecte HOLA volem realitzar una transició agradable i per això hem programat les activitats vinculant el que deixem a casa, la família, i el que trobem a l’escola: mestres i companys, aprenentatges i també diversió.

HOLA engloba tot el conjunt d’activitats que realitzarem des de les diferents àrees de l’aprenentatge per tal d’assolir els conceptes vinculats amb el treball de la benvinguda a l’escola i amb els primers dies a les aules.

Dins de l’horari de l’aula de les orenetes hi trobarem activitats relacionades amb:

• Els hàbits de desenvolupament personal: rutines diàries d’arribada a l’escola, de benvinguda i de comiat

• La comunicació i el llenguatge: activitats d’escriptura, de grafisme, de lectura, de comunicació, etc

• L‘Educació artística-plàstica: activitats amb tècniques plàstiques senzilles com pintar, retallar, enganxar, estripar, etc.

• L‘Educació artística-música: cançons de benvinguda, de salutació i de comiat, de la família, etc.

• De Coneixement del medi: reconeixement dels membres de la família, dels companys i educadors amb fotografies, imatges, àudios, activitats d’experimentació, de socialització, etc.

• Matemàtiques: Classificacions, seriacions, numeració, etc.

• Llenguatge digital: activitats amb la clevertouch, amb la tablet. amb l’ordinador, amb telèfons mòbils, pantalles digitals, etc.

Tot procés d’ensenyament-aprenentatge suposa una dedicació i un esforç i per això trobem apropiat que el resultat del nostre treball  sigui molt visible i ens permeti gaudir-ne posteriorment. Per això pengem els nostres treballs en els espais compartits de l’escola per tal que tothom ho pugui veure i nosaltres ens puguem sentir satisfets.