Benvinguts a la pàgina web del Centre d’Educació AREMI de Lleida.
A CONSEQÜÈNCIA DE L'ESTAT D'ALARMA PROVOCAT PEL COVID-19
EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT FINS A NOU AVÍS.

El CE AREMI ha enviat a totes les famílies un dossier personalitzat  d’activitats pedagògiques, de fisioteràpia, logopèdia i consells de l’equip sanitari que hem resumit en únic document, que també podeu trobar a la barra lateral dreta.

PLA D’OBERTURA DEL CE AREMI

El Departament d’Educació ha publicat les Instruccions Específiques per a l’organització de l’obertura dels centres d’educació especial -a partir de Fase 2 de desescalada-. Segons aquestes instruccions cada Centre Educatiu ha d’elaborar un Pla d’Obertura propi seguint sempre les indicacions i  instruccions del Departament. Podeu trobar el Pla d’Obertura del CE AREMI seguint aquest enllaç.

Benvinguda a l’escola

Avui que iniciem aquest curs 2020-2021, des de la web de l’escola us volem donar la benvinguda a tots i a totes, alumnes i families.
Desitgem que hagueu gaudit de l’estiu, i que ara amb energies renovades encarem aquest nou curs, que de ben segur estarà… Llegeix més»

Fi de curs!!!

Aquest ha estat un curs escolar diferent, i avui que l’acomiadem ho volem fer d’una manera molt especial. És per això, que us fem arribar aquest video, on tots els professionals de l’escola volem expressar el nostre desig de retrobar-nos aviat. Cada imatge que recull… Llegeix més»

Sempre amb tu

Durant aquests dies que hem viscut tan diferents, alguns dels nostres alumnes ens han fet arribar imatges del seu confinament. Hem volgut fer un petit video amb algunes d’elles, aqui us el deixem!!!

Xocolata!!!

Avui l’aula 3, us proposem una activitat amb un aliment molt conegut i especial: LA XOCOLATA!!!! Amb aquest aliment treballarem el gust, l’olfacte i el tacte.
La xocolata ens permet experimentar de moltes maneres gràcies als seus diferents estats. Així doncs, us volem ensenyar diferentes activitats… Llegeix més»

Bagul de les disfresses

Hola famílies!
L’aula dels mitjans us proposa una activitat animada i entretinguda. Us agrada disfressar-vos?
Disfressar-se és una de les activitats més divertides que existeixen, i té el poder d’arrencar-nos un gran somriure  . No tan sols es tracta d’un simple joc, sinó que també ens… Llegeix més»

Rentem-nos les dents

Avui la logopeda  explica com hem de rentar-nos les dents.
La higiene buco-dental ens ajuda a trobar-nos més bé i contribueix a la conservació de les peces dentals i el bon estat de les genives, així com també ens ajuda a evitar altres malalties i complicacions.… Llegeix més»

Joc de mans

En aquest temps de confinament en  què molts nens/es i nois/es han fet molts reptes i challenges, nosaltres us en proposem un de coordinació i musical !!
El podeu fer sencer o un tros, com vulgueu! No importa si no surt perfecte, es tracta que ens… Llegeix més»

Respirem profundament

Hola famílies, avui les fisios us mostrarem com es fa un rentat nasal. Els rentats nasals són molt importants per mantenir les vies respiratòries altes, en bones condicions.
La tècnica consisteix en fer passar aigua salada a través de les dues fosses nasals, amb la finalitat… Llegeix més»

Fem música!

Des de l’aula 3 us proposem fer diferents instruments musicals per utilitzar-los a casa, d’una manera senzilla  i amb materials que tots podem aconseguir fàcilment.
Cadascuna de nosaltres us hem deixat un exemple, i així segons els vostres gustos i necessitats  amb els materials dels que… Llegeix més»

Conta’m un conte

El conte és un tipus de discurs narratiu, amb un conjunt d’oracions organitzades que refereixen una successió d’esdeveniments i que acaben amb una solució. Contribueix al desenvolupament de la narrativa en els nens, en la seva experiència i l’expressió del propi discurs.

Conte titulat :«… Llegeix més»

La pizza

Hola famílies,
Avui, l’aula 2 us volem proposar un mètode de massatge, que tot i no tenir una tradició mil·lenària, és una derivació creativa que pretén estimular sensorialment mitjançant el tacte. Aquest és el primer dels nostres sentits i ens proporciona coneixement de nosaltres mateixos,  complint… Llegeix més»

Avui ballem!!!

Hola famílies!
Aquesta setmana, des del servei de fisioteràpia de l’escola, us volem convidar a moure-us i a gaudir  a través de la música, ballant i/o tocant petits instruments.
La música ens fa treballar les sensacions, les percepcions, el moviment…el so es converteix en un valuós instrument… Llegeix més»

Activitat Teatre Ombres Xineses

Hola a tots i totes, petits i grans, germans/es i família!!!.
Volem compartir amb vosaltres una activitat que agradarà molt als nens i nenes de l’aula 1, per la Ikhlas, en Marc, l’Héctor, la Dalal, la Bruna, la Leyre i el Dani. Així com també per… Llegeix més»

Projecte Coneixement del medi

Abans de marxar cap a  casa degut a l’estat d’alarma, vam poder acabar el nostre projecte de coneixement del medi, vam escollir el Mercat com a focus d’interès per al projecte, i d’allí va sorgir la idea d’elaborar nosaltres un bon plat de macarrons. Vam anar a fer la compra, vam treballar els ingredients, on trobar-los, el preu d’aquests… i vam elaborar la recepta nosaltres mateixos.
Aquí us deixem un petit resum, us podem dir que estaven boníssims!!!!