PROJECTE LECXIT

Aquesta setmana ha acabat el projecte Lecxit 📚 i l’han pogut compartir amb les famílies. Un projecte en què cada setmana un grup de 10 voluntàries venien a compartir una estona de lectura amb 10 alumnes de Grans. Una experiència ben enriquidora i que valorem molt positivament!

Gràcies @ajigualada per donar continuïtat a aquest projecte!

GRANS 6: LA BOSSA VERMELLA

Avui a Grans 6 ens ha visitat la Mireia de  l’Ajuntament d’Igualada a explicar-nos el projecte “La bossa vermella” que té com a objectiu fer un acompanyament en els canvis corporals i emocionals que experimenten les noies en les primeres mentruacions. Ens ha portat una bossa amb material relacionat que anirà viatjant per les cases de les nostres alumnes fins a final de curs.

Moltes gràcies Mireia!

MITJANS 3: ENS VISITA L’AVI DE L’ARLET

Aquest matí l’alumnat de Mitjans 3 ha rebut la visita de l’avi de l’Arlet, en Sebastià. Durant la seva visita els hi ha explicat als nens i nenes històries de quan ell era petit, com era l’escola, Igualada…

Una activitat preciosa emmarcada dins del projecte Primavera Gran de @ajigualada i @accio_social_aj.igualada

Ens ha encantat posar en valor la saviesa dels nostres avis i àvies tot escoltant el testimoni d’en Sebastià.

Gràcies per visitar-nos❤️

I3: PER QUÈ LES VAQUES NO MENGEN IOGURT??

És una situació d’aprenentatge que ens ha permès descobrir i aprendre moltes coses sobre la granja, els animals, les seves característiques, els aliments que ens proporcionen i també com els transformem en altres aliments.

Amb la Joana, àvia d’en Thiago, hem après a fer iogurts a casa i l’Aïda @aiida_sola ens ha explicat com s’elaboren a la fàbrica El Pastoret de la Segarra.

Moltes gràcies per la vostra dedicació, la vostra visita ens fa més grans!

UN PETIT RESUM D’UNA GRAN SETMANA

Estem orgullosos i encantats d’haver acollit a 3 mestres i 6 alumnes de la República Txeca durant tota la setmana. L’aventura va començar el diumenge passat i, avui dissabte, els hem hagut de dir adéu. L’equip docent i les famílies acollidores han estat la clau perquè hagi estat una setmana única. Tenim moltes ganes de tornar a repetir l’experiència. Els projectes Erasmus obren portes a noves maneres d’entendre l’educació, de conviure amb noves cultures i sobretot, d’utilitzar la llengua anglesa de la forma més significativa possible.

Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo resum d’aquesta gran setmana!