AJUTS MENJADOR CONSELL COMARCAL

Informació Ajuts Menjador curs 2021-2022

BASES

GUIA TRAMITACIÓ CATALÀ

GUIA DE TRAMITACIÓ CASTELLÀ

A partir del proper dia 3 de maig de 2021 i fins els 31 de maig de 2021 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds dels Ajuts individuals de menjador pel curs 2021-2022.

Aquest any la tramitació serà totalment telemàtica. A la pàgina web ( consell comarcal)  www.anoia.cat hi ha l’enllaç corresponent per fer-la. Aquesta tramitació l’ha de fer la família directament i per això hem creat el manual d’instruccions per les famílies per si tenen dubtes, tot i que la sol·licitud és molt entenedora. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

En cas de dubtes podeu posar-vos en contacte amb el Consell Comarcal :

Telèfon 93.805.15.85 extensió 323 i 324 o  correus electrònics beques@anoia.cat suport.ensenyament@anoia.cat . Si no podeu gestionar-les podeu demanar  hora , però ho haureu de fer vosaltres com a família.

La documentació obligatòria a presentar és:

-DNI/NIE de totes els membres de la família

            -Llibre de família o certificat de naixement de tots els fills

La documentació que dependrà de la situació de la família és:

            -Sentència de separació o divorci o de custòdia ratificada pel jutge

            -Certificat Ajut de lloguer de l’any 2020

            -Ingressos no contributius (IMV, RGC, PIRMI…) certificat 2020

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per cada tipus de document només es podrà posar un arxiu. Per tant, hauran de posar tots els DNI/NIE, en un sol document (word o PDF) i igualment amb les sentències o llibres de família.

Es tracta de una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin  a diferent centre.