AGRAÏMENT A L’AFA!

Com molts sabeu, la colla de I3, I4 i I5 estem immersos en un projecte fascinant sobre els animals del pati. Hem passat de encuriosir-nos per les cuques del pati a ser petits grans experts en insectes!

Després de la visita d’en Marc (l’expert) de Camadoca vam decidir tirar endavant una proposta molt motivadora: construir un HOTEL D’INSECTES al pati de l’escola. Tenim bones intencions i bones idees, però ens faltava material, eines i mans!  Així que uns quants representants d’Educació Infantil es van reunir amb l’AFA per demanar ajuda.

Aquest passat dissabte la comissió de patis de l’Afa de l’escola va venir a fer realitat la nostra proposta! I, a més a més, van aprofitar per tornar a pintar i envernissar els jocs del pati. Quina sort!
MOLTES GRÀCIES!!!

També aprofitem per donar les gràcies per col·laborar en la compra d’animals i catifes per crear minimons i fer encara més divertides les estones de pati!

Fent clic podreu accedir a l’àlbum, on veureu una petita part de la feinada que van fer!