VISCA LES UNGLES DE COLORS!

Aquest matí hem gaudit d’un dels tallers de coeducació en els que participem cada any a l’escola.
El taller ha girat al voltant del conte: Visca les ungles de colors! a càrrec de L’Alba Mascarella. Ens ha ofert un taller molt interessant i enriquidor, amb l’objectiu d’acompanyar en el desenvolupament de la capacitat de percebre i identificar manifestacions sexistes o discriminatòries en situacions quotidianes de la seva vida (llenguatge, conductes, missatges…)  Analitzant de forma crítica aquestes manifestacions i fomentant un clima de respecte mutu i igualtat entre l’alumnat.

Ha sigut una bona oportunitat per conversar, reflexionar i intercanviar idees, fer-nos preguntes i arribar a conclusions enriquidores per a totsi totes!

Si voleu veure’n un tastet feu clic a la foto: