PER MOLTS ANYS!

Els nens i nenes viuen amb molta il·lusió el dia del seu aniversari. A l’escola el dia de l’aniversari està marcat al calendari. Sovint, quan arriba “el dia” ja fa setmanes que fem el compte enrere!  Els aniversaris poden ser oportunitats molt significatives per ajudar-nos a situar en el calendari.

Quan arriba el dia esperat qui fa anys és l’autèntic protagonista. Té la feina i oportunitat de pensar un desig molt bonic i bufar fort les espelmes mentre els companys i companyes esperen impacients i emocionats que aquestes s’apaguin per aplaudir, cantar i cridar ben fort: -PER MOLTS ANYS!

Tot seguit venen les abraçades i els petons, els compliments, afalacs i floretes! També el detall d’aniversari que regalem als protagonistes de part de l’escola.

Celebrar l’aniversari a l’escola amb els companys i companyes és molt emocionant!

Ho voleu veure?

feu clic damunt la foto per accedir a l’àlbum d’aniversaris de I4. Si us uniu a l’àlbum rebreu les notificacions quan aquest es vagi actualitzant al llarg del curs.