Educació Infantil a LA FIGUERA!

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem estat un parell de dies de colònies a La Figuera. Segur que els vostres fills i filles us n’han començat a explicar coses, us fem cinc cèntims de tot el que hem viscut:

Dijous vam arribar amb l’autocar ben carregats… va ser molt emocionant, ens esperaven tots els nostres companys de Primària i ens van rebre amb abraçades! Vam esmorzar en rotllana, vam conèixer els monitors (en Joan, la Ceci i l’Anna) vam fer unes danses i vam jugar i córrer. De seguida va ser l’hora de dinar, els grans ens havien parat la taula: arròs amb tomàquet, mandonguilles i taronja.

Després de dinar vam fer una excursió per un tros de bosc fins arribar al nucli antic de Castellnou, allà  a la plaça del poble vam poder fer uns jocs de càsting i vam berenar pa amb xocolata. Tornant estàvem molt contents però alhora molt cansats, havíem caminat molt i fins i tot havíem passat per sota un “túnel” ben ajupits! Arribant vam jugar una estoneta i cap a sopar que hi havia molta gana! Els grans, com en cada àpat, ens havien parat la taula. Per sopar: escudella, truita de patates i un iogurt! Un cop recuperada una mica l’energia.. vam anar a buscar els lots per fer un joc de nit molt divertit! Alguns fins i tot, encara van tenir piles per ballar i donar-ho tot a la discoteca amb els nens i nenes de Primària fins moolt tard!

El dijous acabava rodó! Molt cansats i contents vam anar a posar-nos el pijama, rentar les dents i a dormir! tots dins del nostre sac i ben a prop dels nostres companys (vam ajuntar algunes lliteres per fer llits gegants), esperant els petonets i les abraçades de bona nit de les mestres.

La nit va ser tranquil·la, tots els nens i nenes van dormir i descansar molt bé. L’endemà ens llevàvem tots amb les piles carregades de nou i a punt per canviar-nos, fer maletes i anar a esmorzar! Llet amb cacau, galetes, pa, formatge, pernil, cereals de xocolata…! Els monitors ja ens esperaven amb les disfresses i els maquillatges per fer una activitat de representació i gravar-ho en vídeo! Quin matí més divertit. Arribat el migdia vam pujar al menjador a fer l’últim dinar: macarrons amb tomàquet i formatge ratllat, nuggets de pollastre amb patates i gelat!

L’última estona de joc per córrer, enfilar-se, saltar i fer la croqueta per l’herba.

Vam acomiadar-nos de la casa, vam fer una foto de record ben especial i cap a Casserres falta gent!

Han sigut dos dies molt bonics, les primeres colònies per a molts i que segur que recordaran durant molt temps. Hem jugat i compartit moments molt especials, us deixem aquí sota l’accés a l’àlbum complet de LES COLÒNIES A LA FIGUERA, esperem que el gaudiu: