Taller de nutrició a CS

Aquest dijous 10 d’octubre ha vingut a  l’escola la Laia Vilarrasa (mare de la Júlia i el Roc). La Laia treballa en un Institut de Solsona donant classes de nutrició a alguns alumnes de Cicles Formatius.

Amb ella hem vist les diferències entre aliments nutrients i hem analitzat alguns productes alimentaris que podem trobar a totes les cases.

Hem conegut els principals grups de nutrients i les seves funcions. Ens hem adonat que cada nutrient serveix per alguna cosa però que, per tenir una dieta saludable, hi ha alguns nutrients que hem d’intentar evitar o consumir-ne molt poquets. Així doncs, ja estem familiaritzats amb conceptes com: Glúcids, proteïnes, minerals, vitamines, greixos, hidrats de carboni, lactosa, fructosa, sacarosa, greixos saturats…

Per acabar hem elaborat un menú saludable i hem fet un repàs a la piràmide dels aliments.

MOLTES GRÀCIES LAIA!!