Les piles al planeta RECICLATGE!

Benvolgudes famílies,

Aquest any ens hem apuntat a participar a la campanya de recollida de piles que promou la Generalitat de Catalunya a traves del Departament de Territori i Sostenibilitat:“LES PILES… A L’APILO XII DE L’ESCOLA”. http://www.apilo.cat/

Us demanem que des d’ara i fins el dia 18 d’abril, recolliu el màxim de piles possible i les porteu al contenidor “APILO XII” que tenim instal.lat al vestíbul de l’escola. A partir del 18 d’abril es poden continuar portant piles i així ja les tindrem per al concurs del curs vinent.

Es poden portar piles, piles botó, acumuladors o bateries que estiguin precintats, puguin portar-se a la mà i no siguin industrials ni d’automoció.

Si aconseguim un bon nombre de piles podrem optar a algun dels premis del concurs:

• 3000€ per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles.
  • 3000€ per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles per alumne.

Les substàncies i materials que hi ha dins les piles són nocius i poden posar en perill la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra si no són reciclats correctament. Per aquest motiu és molt important la col·laboració de tothom.

Us agraïm la vostra col·laboració i recordeu: El destí del planeta Terra és a les nostres mans!