HEM SORTIT EN UNA REVISTA!!

A la publicació del més març de la revista pedagògica Rosa Sensat es va publicar un article relacionat amb els bolets d’una pràctica educativa realitzada a l’escola. Aquesta experiència es va portar a terma durant el curs 16-17 i s’ha anat repetint durant els darrers anys.

Aquesta parteix d’una sortida  on es fa un estudi micològic. La sortida consta de dues parts: la primera, la realitzem al matí, on cerquem els bolets de forma col·laborativa La  segona, la fem a la tarda, on experimentem amb les diferents propietats que tenen els fongs.

Des del cicle la trobem tan interessant i enriquidora pels alumnes que vam decidir fer-ne un article a la Revista Rosa Sensat titulat: “Biodiversitat i bolets. Descoberta i experimentació”

Podeu veure l’article digital clicant aquesta imatge.

directorio ong Associació de Mestres Rosa Sensat - hacesfalta.org

Dessitgem que disfruteu de la lectura com nosaltres vam xalar de la sortida.