QUÈ ÉS L’AMPA?

L’AMPA és l’entitat sense afany de lucre (no cerca cap mena de benefici material o econòmic) formada per mares i pares de l’Escola, on totes les famílies hi poden participar. Està reconeguda legalment al registre d’associacions i les seves funcions estan regulades per un Decret de la Generalitat de Catalunya. El seu objectiu fonamental és el de contribuir a la millora de l’ensenyament. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb la comunitat educativa.

L’AMPA fa d’interlocutora per a tractar temes que afecten a tot el col.lectiu de les famílies transmetent les opinions i les reflexions de les famílies sobre temes educatius i del funcionament quotidià de l’escola.

Participa en la presa de decisions del centre amb un representant al Consell Escolar del Centre.

Col·labora i organitza les festes de Nadal, Castanyada, Carnestoltes, els Quintos, la Caminada, la Festa de Final de curs…

Organitza les activitats extraescolars, afavorint la conciliació de la vida laboral i familiar.

S’encarrega de la reutilització de llibres, de la venda de llibres i de la roba d’escola.

Participa activament en el  projecte de remodelació del pati de l’escola.