SETMANA CULTURAL – ENS VISITA LA CARME RUSCALLEDA A L’ESCOLA

SETMANA CULTURACARME RUSCALLEDA

I HÀBITS SALUDABLES

Un dels moments més esperats d’aquesta Setmana Cultural ha estat la visita de la Carme Ruscalleda a la nostra escola.

A primera hora ha ofert una xerrada als alumnes de Cicle Superior, on tot anomenant els diferents aliments ha anat remarcant la importància de menjar de tot, encara que d’entrada no ens faci el pes. Ens ha agradat molt quan deia: “si no t’agrada gaire un menjar presenta-t’hi i fes que t’agradi una mica, no cal que te’n mengis tot un plat però tasta’l i dóna-li una oportunitat, i prova’l cuinat de diferents maneres”.

Ens ha captivat amb la seva capacitat de comunicació, la seva proximitat i la seva llum.

Ha continuat la visita passant per totes les classes i saludant a tots els nens i nenes de l’escola. Cada grup li feia una pregunta relacionada amb la seva vida o la seva feina i les ha anat responent totes sense deixar mai un somriure enlluernador.

Després de deixar-nos tota una lliçó de bons hàbits i bon saber fer, remarcant la importància de fer a la vida  allò que t’agrada i estimes, s’ha despedit deixant la signatura en el seu llibre de La Màgia de la Cuina.

MOLTES GRÀCIES CARME, NO OBLIDAREM MAI AQUEST DIA TANT ESPECIAL!

IMATGES