TERTÚLIA DIALÒGICA FEMINISTA 8M

Única i enriquidora, aquesta és la primera tertúlia dialògica feminista organitzada per l’escola, reunint famílies i la comunitat d’aprenentatge per celebrar el Dia Internacional de les Dones el 8 de març. Un espai de diàleg profund i significatiu sobre qüestions de gènere i igualtat, fomentant la consciència i el compromís.

El Parlament

El dia 18 de desembre els alumnes de cinquè vam fer una sortida al Parlament de Catalunya ubicat al recinte del parc de la Ciutadella de Barcelona.
Aquesta sortida era la cloenda al tema estudiat a medi social sobre les institucions catalanes. Vam crear grups parlamentaris… Llegeix més»