Sortida emocional

Aquest dissabte 28 de setembre, un grup de famílies de l’escola hem fet una sortida a “La Granja de Santa Maria de Palautordera”. Aquesta sortida ha estat la cloenda del taller que es va realitzar a l’escola sobre educació emocional organitzat per l’AMPA i la seva formadora Pilar Ortiz, mestra de l’escola.

Ha estat un matí ple d’activitats a la natura amb les famílies molt enriquidora i hem gaudit junts pares i fills  d’activitats d’educació  emocional ,amb cavalls i diferents jocs. Hem pogut fer un entrenament de les principals habilitats socials i personals necessàries per a fer equip, com són la cohesió, la comunicació positiva  o el lideratge.

Després ens hem quedat a dinar tots envoltats de la natura i els animals.

Natura, confiança, petons, abraçades, missatges positius…. Ens ha servit per aturar-nos, sentir i connectar amb  família.

1. Borja

Una activitat molt recomanable en un entorn molt agradable. Tots hem après molt sobre nosaltres mateixos i com modificar la manera d’expressar-nos per tal de donar un missatge més positiu.
    Jo personalment, m’emporto una experiència que m’està fent poder expressar les meves necessitats d’una manera positiva.
    El grup de montitors ha estat increible. Tots ens han aportat una energia molt positiva.
    Gràcies a tots per haver pogut fer possible aquesta sortida.
    Espero poder repetir-la.

Segur que els nens que vagin de col·lònies de sisè aquest any disfrutaran molt de l’entorn i de les activitats que proposa la Granja.

Una forta abraçada a tots.

2. Manoli

Un dia ple d’emocions i de sentiments !

Compartir aquesta experiència amb la meva família i amics ha estat increïble. Un espai meravellós, uns monitors immillorables i un record que guardaré per sempre.

Mirem la vida en positiu !!

3. Mònica

Un dia excepcional, ens ho vam passar genial, vam poder relfexionar sobre com gestionem les emocions i van conviure generant emocions i records preciosos. Tan de bo la pguem repetir!!