PARTICIPEM EN EL XVII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Quatre alumnes de la nostra escola han participat, telemàticament, en el XVIIè. Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

En la categoria de Grumets Vermells (alumnes de 3r. i 4t. d’Educació Primària), la nostra representant ha sigut l’Arlet García. Com a suplent, també estava preparada l‘Arantxa Maldonado. Es van llegir fragments del llibre “La balada del Petit Jack”, de Mikel Valverde.

En la categoria de Grumets Verds (alumnes de 5è. i 6è. d’Educació Primària), el nostre lector ha sigut el Xavi Rovira. Com a suplent, també estava preparat el Rafa Kerpache. La seva lectura va consistir en fragments del llibre “Pau Casals i el noi que tocava el violí”, de Jordi Sierra i Fabra.

Cal dir que van ser els seus propis companys/es els qui els van escollir com a representants del nostre centre, mitjançant un procés de selecció que es va portar a terme al llarg del segon trimestre del curs.

Els felicitem efusivament a tots quatre per la seva dedicació a l’hora de preparar les lectures i per la seva bona disposició.