La Marató 2018: Càncer

La Marató de TV3 serà aquest diumenge, 16 de desembre i estarà dedicada al Càncer. Com cada any, col·laborarem juntament amb altres entitats de Banyeres del Penedès  per fer d’aquest dia, un gran dia de solidaritat!

Us animem a participar en aquest acte per donar valor i finalitat a les activitats realitzades a l’escola per part de l’alumnat per col·laborar en aquest projecte solidari.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i participació!!

Aquesta jornada de Marató ha estat ben profitosa, Déu n’hi do el que s’ha recollit: 626,5 euros.

Les nenes i els nens s’ho han passat d’allò més bé oferint els materials que han fet!!

Volem agrair a tots i a  totes que heu fet possible aquest acte solidari:

– Alumnes per les bones creacions!

– Professorat pel bon acompanyament en les creacions!

– AMPA: per la bona organització a l’acte!

– A l’alumnat, AMPA i professorat que ha pogut assistir en aquesta jornada per donar un ajut!

I sobretot, agraïm la col·laboració de les mares i pares, familiars i veïnat de Banyeres del Penedès en comprar!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *