CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA EN CONFINAMENT

Aquest curs 2019-20, com els anteriors, ens havíem inscrit per participar en una nova edició del Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació. Ja havíem escollit els/les nois i noies representants de la nostra escola: la Laia (3r.), el Xavi (4t.), el Víctor (6è.A) i el David (6è.B).

Les lectures proposades per enguany eren:

Per a la categoria de GRUMETS VERMELLS (Cicle Mitjà d’Educació Primària), el llibre L’illa de Paidonèsia, d’Oriol Canosa. Editorial La Galera.

Per a la categoria de GRUMETS VERDS (Cicle Superior d’Educació Primària), el llibre El tren de les parades sense nom, de Carles Sala. Editorial La Galera.

Feia dies que havíem començat les sessions de preparació per treballar els diferents aspectes d’una bona lectura en veu alta: la projecció de la veu, la vocalització, l’expressivitat, el ritme lector, la postura corporal, etc.

Però a causa de la Covid-19, aquesta edició –la setzena- ha hagut de modificar el seu format i, des de l’organització, s’ha decidit tirar endavant una nova modalitat del certamen amb l’etiqueta:

#acasallegimenveualta

El repte ha consistit en què cada noi/a es gravés a casa seva fent una petita lectura en veu alta d’un minut de durada. La lectura podia ser del llibre que volgués (no havia de ser necessàriament el que s’havia proposat en l’edició presencial del certamen). Posteriorment, des de l’organització, s’han penjat les gravacions al youtube.

La Laia, el Xavi, el Víctor i el David han estat valents, decidits i generosos, i han fet els seus enregistraments. Els felicitem per la seva lectura i els agraïm la seva bona disposició per decidir-se a representar la nostra escola en aquesta modalitat completament diferent del certamen. També volem fer un agraïment molt especial a les seves famílies, pel seu suport i col·laboració en tot moment.

Gràcies nois/es, ha estat un autèntic plaer compartir lectura amb vosaltres!!!

Tot seguit podeu veure les seves gravacions:

Si voleu més informació sobre el Certamen de Lectura en Veu Alta, podeu consultar el web www.lecturaenveualta.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *