CELEBREM SANTA CECÍLIA

Divendres 22 de novembre, els nens i les nenes de l’escola van poder gaudir d’un petit homenatge al dia de la patrona de la música, Santa Cecília.

Els més grans, alumnat de 4t i 5è, van ser els mestres de cerimònia dels més petits, van deleitar-los amb el que han après durant les classes de música. Alguns alumnes que estudien música fora del centre, també van poder fer una mostra.

Els cicles de Mitjans i Grans van baixar al gimnàs per presenciar un concert interactiu amb mestres de l’escola de música El Contrapunt. Van gaudir molt!!!