Carnaval 2021

EL CARNAVAL A L’ESCOLA

El passat dia 11  de febrer a l’Escola Mare de Déu del Priorat vam celebrar el carnaval d’una manera molt especial.

Primerament els alumnes de 5è van preparar un pregó amb les diferents ordres a seguir al llarg d’aquella setmana, perquè el llegís el Rei Carnestoltes.

El dilluns el rei carnestoltes ens va demanar que vinguéssim a l’escola amb una capa de superheroi o superheroina. Dimarts, el Carnestoltes ens va dir que havíem de venir amb una sabata de cada i mitjons llargs de casa. El dimecres vam venir tots amb un pentinat ben especial, havia de ser molt estrafolari. Finalment, el darrer dia el Carnestoltes ens va deixar venir amb la disfressa que ens vingués de gust. Tothom va venir ben vestit: hi havia qui anava de Pepa Pig, qui anava de doctor, qui era una princesa, un pirata, un “guiri”, una fada, de malèfica, de caputxeta vermella, d’animadora, de xef, de ciclista… En definitiva, tothom anava ven disfressats.

El dijous per tal de celebrar com cal el Carnaval es va reunir cada classe a l’hora del pati per esmorzar junts. Per esmorzar vam portar un entrepà de botifarra d’ou o de truita.

Escola Mare del Déu del Priorat (Banyeres del Penedès)

Alumnat de 5è