30 DE GENER DIA DE LA NO VIOLÈNCIA

Benvolguts pares i mares:

A continuació us expliquem les activitats que hem organitzat per celebrar el Dia de la Pau:

Dimarts, dia 29 de gener a les 10:30h

L’alumnat de 4t i 6è han estat convidats a participar a l’acte organitzat per l’Institut d’Estudis penedesencs i Ajuntament de Banyeres al Museu Pau Casal de Sant Salvador. En aquest acte els alumnes de l’escola faran la lectura dels 30 articles dels DRETS HUMANS. Les famílies de l’alumnat que hi participa esteu convidats a assistir-hi.

Dimecres, dia 30 de gener.

Durant el matí del dia 30, es farà la pintada de mans per la PAU. Els nens i les nenes de l’escola plasmaran la seva mà a la paret del mur que dóna al pàrquing on està escrit LA NOSTRA ESCOLA. IMPORTANT: si el vostre fill o filla és al·lèrgic a la pintura plàstica, ho feu saber al tutor/ a la tutora.

Cal que l’alumnat que no disposa de bata de plàstica, porti ROBA VELLA QUE ES PUGUI TACAR.

Per la tarda per poder celebrar el dia de la PAU, tota l’escola anirem a la Pl. De l’Ajuntament a les 15:20h, cantarem la cançó “Somnis dels infants” que trobareu penjada al blog de l’escola per poder assajar i així acompanyar-nos durant la cantada i tornarem a l’escola, és aquí on recollireu els vostres fills i filles.

Aquí us deixem l’enllaç de la cançó. Animeu-vos a cantar!!!

Si hi hagués un lloc on els infants
poguéssim governar,
podríem tots ensenyar als més grans
que ens cal unir les mans.
Primer de tot treure la fam,
les guerres i els soldats,
donar-li al món l’oportunitat
de viure sempre en pau.

Esborrar les fronteres,
obrir les barreres
la Terra és la nostra llar.
Donar pas a les eres,
camins i dreceres,
el temps està al nostre costat.

Volem que als nens d’arreu del món
els hi arribi aquest senyal,
que tinguin fe i ho aconseguirem
el dia de demà.
Unim-nos tots per fer aquest cant
en nom de l’amistat,
alcem la veu i amb els nous companys
juguem a fer-nos grans.

Esborrem les fronteres,
obrim les barreres,
la Terra és la nostra llar.
Donem pas a les eres,
camins i dreceres,
el temps està al nostre costat.

Esteu tots convidats i convidades!!