NADAL P5

Com ens agrada el Nadal i com l’hem gaudit a l’escola. Hem fet moltes activitats divertides, vam anar a buscar el tió que estava perdut al bosc i després de molts dies donant-li menjar, finalment ens va cagar molts regals!!! Hem compartit molts moments amb els nostres padrins, que bé ens ho passem quan compartim aquestes estones!
Entre tots vam decidir que demanaríem als reis, vam fer una carta i la vam entregar als patges quan es van visitar a l’escola.
També hem fet postals, decoracions i hem après un poema i una nadala pel dia del festival!